logo
Kurumsal Kimlik Düz Yazılardan Çıkın Kurumsallaşın Kurumsal Kimliğiniz ile diğer firmaların önüne geçme fırsatını elde edin...

Kurumsal kimlik; firma, kurum veya kuruluşu temsil etme amacı güden, kartvizit, logo, web tasarımı gibi reklam hizmetlerinin bütününe verilen addır. Bu yüzden kurumsal kimlik tasarımı firma vizyonunun temsil edilmesi için son derece etkili bir silahtır. Profesyonel bir kurumsal kimlik tasarımı, firmanızı doğru şekilde ifade edecek, hitap etmek istediğiniz kesim en hızlı ve kısa yoldan ulaşmanızı sağlayacaktır. Kurumsal kimlik tasarımı yalnızca logo ya da amblem tasarımı demek değildir.

 

Firmaya özel olarak kazandırılan kurumsal kimlik son derece önemli bir eylemdir. Kurumsal kimlik tasarımının firmanın görünen yüzü olduğu unutulmamalıdır.

 

Profesyonel bir kurumsal kimlik tasarımı aynı zamanda hitap edilmek istenen kitleye firmanın hedeflerini ve felsefesini doğru şekilde aktarma anlamına gelmektedir. Dünyaca ünlü firmaların kurumsal kimlikleri doğrultusunda ofis tasarımından ürün ambalajına ve hatta çalışanların giyimine kadar pek çok hususu belirledikleri bilinen bir gerçek. Bu doğrultuda profesyonel bir imza taşıyan kurumsal kimlik tasarımı ile hem firmanızın hedeflerini, hem de hedef kitleye yönelik düşüncelerini daha kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

 

Kurumsal Kimlik Tasarımı Oluşturmak Neden Önemlidir?
 

Firmanızın kendine özgün bir imaja sahip olabilmesi, medyayı ve hedef kitleyi bilgilendirmek, satış miktarı ve kâr oranını artırmak, firma itibarını artırmak, çalışanların kendilerini farklı hissetmelerini sağlamak, yatırımcıları firmaya yönelik pozitif ayrımcılığa sevk etmek gibi maddeler düşünüldüğünde kurumsal kimlik tasarımının bir kuruluş için ne kadar önemli olduğu görülmektedir.

 

Profesyonel Bir Kurumsal Kimlik Tasarımı Nasıl Olmalıdır?
 

  • Kurumsal kimlik tasarımı özgün olmalıdır. Herhangi bir objeye benzemeyip, yalnızca ait olduğu firmanın izlerini taşımalıdır.
  • Kurumsal kimlik tasarımı firma adını hedef kitleye tanıtmalı, akılda kalıcılığı sağlamalıdır.
  • Kurumsal kimlik tasarımı rakip firmalardan bir adım öne çıkmayı sağlamalıdır.
  • Kurumsal kimlik tasarımı hedef kitle nezdinde rakip firmalardan farklı görünmeyi sağlamalıdır.